Odstąpienie od umowy/ reklamacje / wymiana

Zakupione w sinfashion.pl produkty wymieniamy zawsze pod warunkiem, że towar jest nieużywany (lub zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu ) i posiada wszystkie metki z którymi go odebrałaś/eś + dowód zakupu.

Na zgłoszenie faktu wymiany masz 14* dni od momentu odebrania paczki.

WAŻNE:
* Dla zachowania terminu i możliwości wymiany paczka zwrotna powinna być u nas najpóźniej siedem dni po zgłoszeniu chęci wymiany.

JAK WYMIENIĆ:

  1. Wyślij maila na shop@sinfashion.pl i daj znać, że będziesz wymieniać Nie tylko postaramy się pomóc wymienić rozmiar na inny ale także - jeżeli będziesz chciał/a wymienić towar na zupełnie inny droższy/tańszy model - powiemy co należy zrobić żeby jak najszybciej cieszyć się nowej przesyłki.

  2. Wejdź w swoje konto a następnie w zakładkę " ZWROTY". Tam postępuj wg wskazówek a następnie w uwagach napisz "Wymiana uzgodniona ze sklepem", dzięki temu będziemy wiedzieć co z tym dalej robić.W kolejnych punktach wybierzesz sposób wysłania towaru - wybierasz pocztę, lub jeżeli wolisz odesłać towar sam, swoim kurierem to również to odznaczasz.

    Następnie w punkcie dotyczącym zwrotu należności wybierz : SALDO KLIENTA

    Na koniec wydrukuj formularz i dołącz go do odsyłanej paczki.

  3. Jeżeli chcesz zwrócić towar przez paczkomat - wejdź po wysłaniu nam formularza na stronę www.szybkiezwroty.pl i z listy wybierz nasz sklep. Dalej postępuj wg. instrukcji. Na końcu zostawiasz paczkę w paczkomacie i tyle. Żadnych opłat. aaa..i co ważne - druczek na pocztę który wydrukował nasz system olej,podrzyj, wyrzuć :) Naklejasz tylko ten z paczkomatu.
  4. Jeżeli nie masz w pobliżu paczkomatu, możesz towar zwrócić za pośrednictwem poczty - również za darmo.
    • Po prostu zaloguj sie na swoje konto w Sinfashion.pl i w panelu wejdź w zakładkę ZWROTY/WYMIANY.
    • Tam odhacz towar który chcesz wymienić a następnie poniżej w uwagach wpisz " WYMIANA UZGODNIONA ZE SKLEPEM".
    • W kolejnych punktach wybierzesz sposób wysłania towaru - wybierasz pocztę, lub jeżeli wolisz odesłać towar sam, swoim kurierem to również to odznaczasz.
    • Następnie w punkcie dotyczącym zwrotu należności wybierz : SALDO KLIENTA
  5. Jeżeli NIE masz konta w naszym sklepie wówczas zapakuj towar, dołącz do niego kartkę z opisem na co będziesz wymieniać i danymi kontaktowymi, a następnie odeślij go na adres:

    s2n dist WYMIANA
    ul.Grodziska 12b
    60-363 Poznań

    Po otrzymaniu przesyłki w przeciągu max.2dni roboczych wyślemy do Ciebie towar na NASZ koszt, kurierem GLS lub Paczkomaty.

WAŻNE:
* towar wyślij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania". Zwykłe listy czasami giną i przesyłki są niestety nie do odzyskania:/
* prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.

  1. Na zwrot masz 30* dni od momentu odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu - zwracasz i już:)
    Oczywiście informacje od Ciebie są dla nas ważne i jeżeli dołączysz do przesyłki krótka informacje na zwykłej kartce dot.tego co się Tobie nie podobało - pomoże nam to ulepszać sklep i unikać takich potknięć w przyszłości.
  2. Towar zwracany powinien być w stanie niezmienionym - chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu oraz mieć dołączony dowód zakupu.

WAŻNE:
* Dla zachowania terminu i możliwości zwrotu, musisz wysłać nam informacje o planowanym zwrocie w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Następnie masz 16 dni na samo odesłanie nam towaru. Istotne jest aby paczka zwrotna była u nas najpóźniej trzydziestego dnia od odebrania przez Ciebie przesyłki. Tylko wtedy możemy zrealizować zwrot. Od tej reguły nie stosujemy wyjątków.

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR PRZEZ "DARMOWE ZWROTY" lub Paczkomatem?

  1. Wejdź w swój panel klienta, a następnie w zakładkę "ZWROTY TOWARÓW" i postępuj wg.instrukcji.
  2. Towar zapakuj to koperty/pudełka, wydrukuj, a następnie naklej na nią druczek z naszego formularza i zostaw na najbliższej poczcie - dzięki temu zwrot jest całkowicie za FREE bo to my pokryjemy koszt odsyłki:)
  3. Jeżeli wolisz zwrócić towar paczkomatem to wejdź po wypełnieniu naszego formularza z pkt.1 na stronę www.szybkiezwroty.pl i z listy wybierz nasz sklep, a następnie postępuj wg. instrukcji. Zwrot jest również darmowy.
  4. Jeżeli wybierasz paczkomat to podczas wypełniania formularza z pkt.1 zaznacz, że wysyłasz pocztą ale już nie naklejaj ich druczku na paczkę. Zastąpisz to tym który dadzą Ci paczkomaty.

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR WŁASNYM KURIEREM?

  1. Jeżeli jednak wolisz odesłać towar na swój koszt,lub skorzystać z innego operatora to wypełniasz formularz zwrotu na naszej stronie, zaznaczasz zwrot własnym operatorem, pakujesz go,dołączasz wydrukowany formularz z danymi i numerem konta na który mamy przelać zwrotnie pieniądze i wysyłasz do nas na adres:

    s2n dist ZWROT
    ul.Grodziska 12b
    60-363 Poznań

  2. Po otrzymaniu przesyłki w ciagu 7 DNI ROBOCZYCH sterujemy do Ciebie przelew.

WAŻNE:
* Koszty wysyłki towaru w pierwszą stronę (jeżeli występowały) nie podlegają zwrotowi jako, że klient odstąpił od umowy.
* Jeżeli NIE korzystasz z naszych darmowych zwrotów, towar wyślij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania". Zwykłe listy czasami giną i przesyłki sa niestety nie do odzyskania:/
* Prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.

  1. Na każdy zakupiony w naszym sklepie towar przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umowa przez okres 2 lat od daty zakupu.
  2. Jeżeli otrzymałaś/eś wadliwy egzemplarz - niezwłocznie napisz do nas (shop@sinfashion.pl) lub zadzwoń (0.61.3.070.080) Pracownicy naszego sklepu dokładnie poinformują Cię o procedurze reklamacyjnej.
  3. Następnie zapakuj towar i odeślij na nasz adres:

    s2n dist REKLAMACJA
    ul.Grodziska 12b
    60-363 Poznań

  4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy zwykle 14dni ale zawsze staramy się to robić dużo szybciej.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli to możliwe (np.z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.Pokryjemy także poniesione przez Ciebie koszty wysyłek.

WAŻNE:
* Zwracamy koszt wysyłki zwrotnej tylko w przypadku gdy wada powstała z "naszej winy" czyli była fabryczna a reklamacja została uznana za zasadną.
* Towar wyślij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania". Zwykłe listy czasami giną i przesyłki są niestety nie do odzyskania:/
* Prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel