Odstąpienie od umowy/ reklamacje / wymiana
A.       WYMIANA

- Zakupione w sinfashion.pl produkty wymieniamy zawsze pod warunkiem,ze towar jest nieużywany (lub zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu ) i posiada wszystkie metki z którymi go odebrałaś/eś + dowód zakupu.
- Na zgłoszenie faktu wymiany masz 14* dni od momentu odebrania paczki.

* WAŻNE : Dla zachowania terminu i możliwośći wymiany paczka zwrotna powinna być u nas najpóżniej siedem dni po zgłoszeniu chęci wymiany.

Jak wymienić :


1. Wyslij maila na shop@sinfashion.pl i daj znać, że będziesz wymieniać
Nie tylko postaramy sie pomóc wymienić rozmiar na inny ale także - jeżeli będziesz chciał/a wymienić towar na zupełnie inny droższy/tańszy model - powiemy co należy zrobić żeby jak najszybciej cieszyć sie nowej przesyłki.
2. Wejdź w swoje konto a następnie w zakładke " ZWROTY". Tam postępuj wg wskazówek a następnie w uwagach napisz "Wymiana uzgodniona ze sklepem", dzięki temu będziemy wiedzieć co z tym dalej robić.W kolejnych punktach wybierzesz sposób wysłania towaru - wybierasz poczte, lub jeżeli wolisz odesłać towar sam, swoim kurierem to również to odznaczasz.
Następnie w punkcie dotyczącym zwrotu należnośći wybierz : SALDO KLIENTA

Na koniec wydrukuj formularz i dołacz go do odsyłanej paczki.
    Jeżeli chcesz zwrócić towar przez paczkomat - wejdź po wysłaniu nam formularza na  strone www.szybkiezwroty.pl i z listy wybierz nasz sklep. Dalej postępuj wg. instrukcji. Na końcu zostawiasz paczke w paczkomacie i tyle. Żadnych opłat.
aaa..i co ważne - druczek na poczte który wydrukował nasz system olej,podrzyj, wyrzuć :) Naklejasz tylko ten z paczkomatu.

   Jeżeli nie masz w pobliżu paczkomatu, możesz towar zwrócic za pośrednctwem poczty - również za darmo.
Po prostu zaloguj sie na swoje konto w Sinfashion.pl  i w panelu wejdź w zakładke ZWROTY/WYMIANY.
Tam odhacz towar który chcesz wymienic a nastepnie poniżej w uwagach wpisz " WYMIANA UZGODNIONA ZE SKLEPEM".
W kolejnych punktach wybierzesz sposób wysłania towaru - wybierasz poczte, lub jeżeli wolisz odesłać towar sam, swoim kurierem to również to odznaczasz.
Następnie w punkcie dotyczącym zwrotu należnośći wybierz : SALDO KLIENTA

3. Jeżeli NIE masz konta w naszym sklepie wówczas zapakuj towar , dołacz do niego karkte z opisem na co bedziesz wymieniać i danymi kontaktowymi a nastepnie odeślij go na adres:


s2n dist WYMIANA
ul.Grodziska 12b
60-363 Poznan

 
Po otrzymaniu przesyłki w przeciagu max.2dni roboczych wyslemy do Ciebie towar na NASZ koszt, kurierem GLS lub Paczkomaty.



WAŻNE:
*towar wyslij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania".Zwykłe listy czasami giną i przesyłki sa niestety nie do odzyskania:/
*prosimy nie wysyłac paczek "za pobraniem" - nie mamy techniczej mozliwosci odbioru takiej przesyłki.


B.       ZWROT - " ODSTĄPIENIE OD UMOWY "

- Na zwrot masz 30* dni od momentu odebrania przesyłki.Nie musisz podawać powodu - zwracasz i juz:)
  Oczywiscie informacje od Ciebie są dla nas ważne i jezeli dołączysz do przesyłki krótka informacje na zwykłej kartce dot.tego co sie Tobie nie podobało - pomoże nam to ulepszac sklep i unikac takich potknieć w przyszłosci.

- Towar zwracany powinien być w stanie niezmienionym - chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu oraz mieć dołączony dowód zakupu.

* WAŻNE : Dla zachowania terminu i możliwośći zwrotu, musisz wysłać nam informacje o planowanym zwrocie w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Następnie masz 16 dni na samo odesłanie nam towaru. Istotne jest aby paczka zwrotna była u nas najpóżniej trzydziestego dnia od odebrania przez Ciebie przesyłki.
Tylko wtedy możemy zrealizowąc zwrot.
Od tej reguły nie stosujemy wyjątków.


JAK ZWRÓCIC TOWAR PRZEZ "DARMOWE ZWROTY" lub Paczkomatem?

1. Wejdz w swój panel klienta a nastepnie w zakładkę "ZWROTY TOWARÓW" i postępuj wg.instrukcji.
Towar zapakuj to koperty/pudełka, wydrukuj a nastepnie naklej na nią druczek z naszego formularza i zostaw na najbliższej poczcie - dzieki temu zwrot jest całkowicie za FREE bo to my pokryjemy koszt odsyłki:)

  Jeżeli wolisz zwrócić towar paczkomatem to wejdź po wypełnieniu naszego formularza z pkt.1 na strone www.szybkiezwroty.pl i z listy wybierz nasz sklep a następnie postępuj wg. instrukcji. Zwrot jest również darmowy.
Jeżeli wybierasz paczkomat to podczas wypełniania formularza z pkt.1 zaznacz, że wysyłasz pocztą ale już nie naklejaj ich druczku na paczkę. Zastąpisz to tym który dadzą Ci paczkomaty.
JAK ZWRÓCIC TOWAR WŁASNYM KURIEREM?
 
 - Jeżeli jednak wolisz odesłać towar na swój koszt,lub skorzystać z innego operatora to wypełniasz formularz zwrotu na naszej stronie, zaznaczasz zwrot własnym operatorem, pakujesz go,dołączasz wydrukowany formularz z danymi i numerem konta na który mamy przelać zwrotnie pieniądze i wysyłasz do nas na adres:

s2n dist ZWROT
ul.Grodziska 12b
60-363 Poznan

Po otrzymaniu przesyłki w ciagu 7 DNI ROBOCZYCH sterujemy do Ciebie przelew.

WAŻNE:


*Koszty wysyłki towaru w pierwszą stronę (jeżeli występowały) nie podlegają zwrotowi jako, że klient odstąpił od umowy.
*Jeżeli NIE korzystasz z naszych darmowych zwrotów, towar wyslij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania".Zwykłe listy czasami giną i przesyłki sa niestety nie do odzyskania:/

*prosimy nie wysyłac paczek "za pobraniem" - nie mamy techniczej mozliwosci odbioru takiej przesyłki.
 

C.       REKLAMACJA

-Na każdy zakupiony w naszym sklepie towar przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodnosci towaru z umowa przez okrez 2 lat od daty zakupu.

-Jezeli otrzymałaś/eś wadliwy egzemplarz - niezwłocznie napisz do nas (shop@sinfashion.pl) lub zadzwon  (0.61.3.070.080)Pracownicy naszego sklepu dokładnie poinformuja Cie o procedurze reklamacyjnej.

-Nastepnie zapakuj towar i odeslij na nasz adres

s2n dist REKLAMACJA
ul.Grodziska 12b
60-363 Poznan

-Na rozpatrzenie reklamacji mamy zwykle 14dni ale zawsze staramy sie to robic duzo szybciej.

- W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli to możliwe (np.z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.Pokryjemy także poniesione przez Ciebie koszty wysyłek.


WAŻNE:
*Zwracamy koszt wysyłki zwrotnej tylko w przypadku gdy wada powstala z "naszej winy" czyli byla fabryczna a reklamacja została uznana za zasadną.
*towar wyslij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania".Zwykłe listy czasami giną i przesyłki sa niestety nie do odzyskania:/

*prosimy nie wysyłac paczek "za pobraniem" - nie mamy techniczej mozliwosci odbioru takiej przesyłki.





-
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel