Odstąpienie od umowy/ reklamacje / wymiana

Zakupione w sinfashion.pl produkty wymieniamy zawsze pod warunkiem, że towar jest nieużywany (lub zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu ) i posiada wszystkie metki z którymi go odebrałaś/eś + dowód zakupu.

Na zgłoszenie faktu wymiany masz 14* dni od momentu odebrania paczki.

WAŻNE:
* Dla zachowania terminu i możliwości wymiany paczka zwrotna powinna być u nas najpóźniej siedem dni po zgłoszeniu chęci wymiany.

JAK WYMIENIĆ:

  1. Wyślij maila na shop@sinfashion.pl i daj znać, że będziesz wymieniać Nie tylko postaramy się pomóc wymienić rozmiar na inny ale także - jeżeli będziesz chciał/a wymienić towar na zupełnie inny droższy/tańszy model - powiemy co należy zrobić żeby jak najszybciej cieszyć się nowej przesyłki.

  2. Wejdź w swoje konto a następnie w zakładkę " ZWROTY". Tam postępuj wg wskazówek a następnie w uwagach napisz "Wymiana uzgodniona ze sklepem", dzięki temu będziemy wiedzieć co z tym dalej robić.W kolejnych punktach wybierzesz sposób wysłania towaru - wybierasz Inpost lub jeżeli wolisz odesłać towar sam, swoim kurierem to również to odznaczasz.

    Następnie w punkcie dotyczącym zwrotu należności wybierz : SALDO KLIENTA

    Na koniec wydrukuj formularz i dołącz go do odsyłanej paczki.

  3. Jeżeli NIE masz konta w naszym sklepie wówczas zapakuj towar, dołącz do niego kartkę z opisem na co będziesz wymieniać i danymi kontaktowymi, a następnie odeślij go na adres:

    s2n Dist
    ul.Grodziska 12b
    60-363 Poznan

Po otrzymaniu przesyłki w przeciągu max.2dni roboczych wyślemy do Ciebie towar na NASZ koszt, kurierem GLS lub Paczkomaty.

WAŻNE:
* towar wyślij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania". Zwykłe listy czasami giną i przesyłki są niestety nie do odzyskania:/
* prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.

  1. Na zwrot masz 14 dni od momentu odebrania przesyłki. Nie musisz podawać powodu - zwracasz i już:)
    Oczywiście informacje od Ciebie są dla nas ważne i jeżeli dołączysz do przesyłki krótka informacje na zwykłej kartce dot.tego co się Tobie nie podobało - pomoże nam to ulepszać sklep i unikać takich potknięć w przyszłości.
  2. Towar zwracany powinien być w stanie niezmienionym - chyba, że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu oraz mieć dołączony dowód zakupu.

WAŻNE:
* Dla zachowania terminu i możliwości zwrotu, musisz wysłać nam informacje o planowanym zwrocie w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. Od tej reguły nie stosujemy wyjątków.

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR  Paczkomatem za free?

  1. Wejdź w swój panel klienta, a następnie w zakładkę "ZWROTY TOWARÓW" i postępuj wg.instrukcji. 

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR WŁASNYM KURIEREM?

  1. Jeżeli jednak wolisz odesłać towar na swój koszt,lub skorzystać z innego operatora to wypełniasz formularz zwrotu na naszej stronie, zaznaczasz zwrot własnym operatorem, pakujesz go,dołączasz wydrukowany formularz z danymi i numerem konta na który mamy przelać zwrotnie pieniądze i wysyłasz do nas na adres:

    s2n dist ZWROT
    ul.Grodziska 12b
    60-363 Poznań

  2. Po otrzymaniu przesyłki w ciagu max 14 DNI ROBOCZYCH sterujemy do Ciebie przelew.

WAŻNE:

* Jeżeli NIE korzystasz z naszych darmowych zwrotów, towar wyślij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania". Zwykłe listy czasami giną i przesyłki sa niestety nie do odzyskania:/
* Prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.
* "Darmowe zwroty" sa opcja dostepną jedynie dla zalogowanych klientów

  1. Na każdy zakupiony w naszym sklepie towar przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umowa przez okres 2 lat od daty zakupu.
  2. Jeżeli otrzymałaś/eś wadliwy egzemplarz - niezwłocznie napisz do nas (shop@sinfashion.pl) lub zadzwoń (0.61.3.070.080) Pracownicy naszego sklepu dokładnie poinformują Cię o procedurze reklamacyjnej.
  3. Następnie zapakuj towar i odeślij na nasz adres:

    s2n dist REKLAMACJA
    ul.Grodziska 12b
    60-363 Poznań

  4. Na rozpatrzenie reklamacji mamy zwykle 14dni ale zawsze staramy się to robić dużo szybciej.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli to możliwe (np.z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.Pokryjemy także poniesione przez Ciebie koszty wysyłek.

WAŻNE:
* Zwracamy koszt wysyłki zwrotnej tylko w przypadku gdy wada powstała z "naszej winy" czyli była fabryczna a reklamacja została uznana za zasadną.
* Towar wyślij najlepiej kurierem lub pocztą za tzw."potwierdzeniem nadania". Zwykłe listy czasami giną i przesyłki są niestety nie do odzyskania:/
* Prosimy nie wysyłać paczek "za pobraniem" - nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki.

Loga UE
DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ W
pixel